onsdag 8. mai 2013

NIB-utfordringen - bruktduellen


Norske Interiørblogger og finn.no har en utfordring gående.
Bruktduellen


Hiver meg på utfordringen i siste minutt.

Jeg velger å vise badet mitt


Mine besteforeldres gamle spisebord,
som jeg ikke lenger fant bruk for, 
ble plutselig helt essensielt i renoveringen av badet.
 Bordet ble delt i to. Malt med sort og overmalt med sølv.
Den halve bordplata som ble til overs, ble vegg bak vasken.
De to føttene som ble til overs, ble innramming rundt speilet.
Speilet hadde jeg fra før, og min fantastiske snekker laget lyskasse og innramming.
Lysestaken dere ser,er ett loppisfunn - malt opp i sort og sølv.




 Badekaret fikk jeg på gis bort på finn.no
Den franske kafèstolen er ett bruktfunn.
Og klesskapet er gjenbruk.
Legg merke til føttene på skapet -  siste rest av spisebordet :)













Lysestakene jeg bruker ved badekaret er sandkakeformer med t-lys.


Hvis du vil se flere spennende innlegg i bruktduellen, finner du dem HER


:) Inger

14 kommentarer:

  1. For et flott bad dere har - og for noen lekre bruktfunn. Veldig flott servantbord. Kjempefint! Og så mange lekre detaljer dere har på badet deres ;-)

    Ha en finfin kveld og en herlig helg!

    SvarSlett
  2. Wow!...dette tar prisen...så kreativt..lekkert og en oase:))
    Lykke til i NIB-utfording:)

    SvarSlett
  3. Så utrulig flott,gulvet møblene fargene ja alt:)supert og lykke til i utfordringen:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. nå ble jeg obs på alle detaljene du har fått med....det må jeg si er kreativt tenkt!
    flott bad og jeg er misunnelig !

    lykketil i utfordringen :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Snakk om å være kreativ :) virkelig et lekkert bad !

    P.s Har ikke glemt det at jeg skulle spørre om bloggtreff på Strømmen Storsenter- men det må bli i fremtiden, for det er ting som må roe seg ned først for meg, før jeg kan tenke på slikt.

    Ønsker deg en herlig dag

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  6. Du må vere over gjennomsnittet kreativ. Tenk å kome på noko så lurt.
    Flott bad som det må vere koseleg å opphalde seg i :)

    Ynskjer deg ei fin langhelg !
    Anne-Mari

    SvarSlett
  7. Hei på deg;)
    Så fantastisk kult da, ble bare så imponert;););)
    Det der er jo bare gjenbruk på høyt nivå;)
    Ønsker deg en herlig kveld!
    Klemmer;)

    SvarSlett
  8. Noe så nydelig! :) Hvis du ikke drar seieren i land så vet ikke jeg! :)
    Var virkelig en fryd for øyet! :)
    Kan tenke meg dere nyter det flotte badet og med alle de nydelige detaljene, og så i tillegg så gjennomført! :))
    Masse lykke til, det fortjener du virkelig! :))

    Stor klem fra Evy

    SvarSlett
  9. Ja det badet ditt er bare en opplevelse.
    Er så imponert over hva du har fått til av
    gamle ting. Gjenbruk på høyt plan.
    Lykke til. Dette fortjener virkelig en plass i toppen.
    Ha en herlig dag :)

    SvarSlett
  10. Wow så flott, gamle stilige møbler som passet utmerket på badet ditt.
    God helg.

    SvarSlett
  11. ohlalala! Dette kaller jeg flott gjenbruk :)

    Happy fredag, søte du!
    Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
    klemklem

    SvarSlett
  12. HÄRLIG blogg du har:) har du bloglovin att följa med???

    Vill du ha sköna inrednings & modetips ..kan du kolla in min blogg:)

    Ha en skön helg

    LOVE Maria från inredningsvis.se
    (sverige)

    SvarSlett
  13. Absolutt genial bruk av det bordet ! Du fortjener å vinne !

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...