torsdag 13. mars 2014

Loppene renner inn...


Jakta på det blå/hvite fortsetter for fullt.

Gleder meg til å stæsje opp med
 "nye" saker 
på kjøkkenet når jeg kommer hjem.














Det er blant de største skrotselgerne
jeg som regel finner de beste kuppene.

Denne såpekoppen 
og
to bitte små hollandske krukker
fant jeg blant mye skrot.

Har en hel liten samling med slike små hollandske krukker 
som jeg kanskje må vise dere en dag.






Porselensboksen er bare sååå fin...






Har også greid å finne en gammel spansk kopp m/skål.
Skjelden vare.

Kaffekanna er i emalje, men den passer jo med resten.






I dag har jeg prøvepakka.
Må jo være sikker på at jeg får med alt hjem.
Og det er enda plass igjen...
(Sier ingenting om at jeg sender hjem 2 kofferter med venner som kommer neste uke - hi,hi)




Hvis du vil se flere blå/hvite lopper så finner du dem HER


Da "sees" vi plutselig.

:) Inger

15 kommentarer:

  1. Så gøy med flere lopper. De to porselenseskene var kjempefine.
    Blir nok fornyelser både her og der når du kommer hjem til Valdres.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Imponert over hva du finner!!! Jeg er ikke flink på lopper.... har ikke "loppeblikk"! Smart med prøvepakking og smart med gode venner som tar kofferter :)
    God tur hjem snart!

    SvarSlett
  3. Hehe.. Leste det med liten skrift, og måtte jo smile stort :D
    Masse flotte saker du har funnet :)

    SvarSlett
  4. så spennende og flotte ting du finner der nede....nå har jeg fått dilla på blått også :-)

    klem tone

    SvarSlett
  5. Hvitt og blått er vakkert - gleder meg til å se det snart!! :-)
    Fortsatt fint opphold i solen!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har funnet, sånn kanne skulle gjerne jeg også hatt!
    God helg til deg!
    signe.

    SvarSlett
  7. Å så mye fint. Jammen er du flink :-)

    SvarSlett
  8. Så flink du e å finne masse nydelig blåe ting 😊 flotte bilder . Takk for kommentar hos mæ. Hilsen Lisbeth.

    SvarSlett
  9. Åh så fint! Jeg hadde en kjempefin eske som jeg fant i svigermors kjeller. Minner om den du har der. Og så knuste jeg den på baderomsgulvet for et par uker siden. SÅ kjipt! Takk for utrolig morsom kommentar hos meg! Linedance til brødbakinga hahahahahaha! :)))

    SvarSlett
  10. Takk for at du ville være med på putelotteriet. Da logger det to lodd i potten til deg, for du har gjort det helt riktig :)

    SvarSlett
  11. Wow så mye fint du har funnet, ja det blir artig å pynte hjemme med.

    God søndag fra Marit.

    SvarSlett
  12. Skjønner du gleder deg til å pynte opp med så mange vakre ting!
    God søndag videre :-)
    Trude C.

    SvarSlett
  13. Så mange fine lopper!
    Gøy å finne slike skatter:)
    Fin søndag til deg:))

    SvarSlett
  14. Nice finds, real treasures at flea! I love to go there, me too... Wonderful banner starting your blog!
    Have a nice week!
    Olympia

    SvarSlett
  15. Wow - den firkantet porselen boksen var aldeles nydelig!! Så mye fint du har funnet! Blått og hvitt er bare kjempeflott og koselig!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...