lørdag 22. mars 2014

Spansk interiør 2014

La hoya hermosa
Dagens vakreste el. noe sånt

La hoya hermosa er en
 spansk lampe og interiørbutikk.

Og jeg sier bare wow...

Jeg elsker jo både bling og rustikk.
Disse blingmøblene skulle jeg kunne trivdes godt i.......





































Litt DIY- tips...





Lampe av tomflasker.
Pærene er innimellom flaskene.






David og Fernando 
to sjarmerende herrer som styrer butikken.



Om jeg kjøpte noe?
Joda -  ny taklampe til badet,
men skulle gjerne hatt plass til mye mer.


:) Inger

8 kommentarer:

  1. Det er morsomt å besøke sånne butikker! Men jeg har alltid problemer med å bestemme meg for noe.
    Godt å få med seg noe ekstra fint hjem. Kanskje vi får se lampen din senere?!
    God søndag fra Vigdis

    SvarSlett
  2. dette så veldig spennende ut....så mye lekkert, men regner med at prisen var høy?

    klem tone

    SvarSlett
  3. Så artig å være innom en sånn butikk:) gleder meg til å se lamoen din:)
    Ha en herlgi uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Tror ikke jeg kjøper så mye der- men veldig artig butikk. Noe er skikkelig fint også :)

    God kveld og en fin uke til deg

    Klemmer fra Monica

    SvarSlett
  5. Så masse flott du opplever på turen din :)
    Gleder meg til å se lampa :)
    Ha en flott dag Inger !
    Klem

    SvarSlett
  6. Så mye lekkert, det er ikke lett å gå ut av sånne butikker uten noe i handleposen.

    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  7. Ja her var det mye spennende.
    Har begynt på en slik lampeskjermlampe for lenge siden.
    Men har enda ikke fått gjort den ferdig.
    Ha ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  8. Så flotte bilder :-)
    Så gøy at du skriver om Spansk Interiør ;-)
    Noe jeg syns er av de aller vakreste interiør stiler <3

    Påske klem fra meg ;-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...