tirsdag 21. april 2015

Vårnytelse

Det å komme hjem til vår og varme
er helt herlig.




Å se at alle vekster har overlevd vinteren
 og begynner å komme med knopper og skudd






I dag måtte jeg bare ta meg en tur på fjellet, 
og der elva var gått opp, koste dette paret seg.







Mitt paradis - Syndin.
Aldeles ikke snøfritt enda.








"Samboeren" er alltid med.






På tur ned fra fjellet
ble jeg helt fasinert av sola som skinte i bjørkeskogen






Åååå som jeg gleder meg...


....til syrinen blomstrer.
Da er det sommer !



Ha ei fin våruke,
og så "sees" vi.

:) Inger







5 kommentarer:

  1. Velkommen hjem!
    Vakkert, vakkert i fjellheimen hos deg! :-)
    Ha en fin dag!
    Klem, Marianne.

    SvarSlett
  2. Herlige vårbilder du deler, endelig er den her hva;)
    Samboeren må være med vettu;)
    Fine kvelden til deg!
    Klem Silje Marie

    SvarSlett
  3. Ja det er ei herlig tid vi går i møte.
    Flott i Spania, men herlig med sola som tiner
    opp jorda og får plantene til å vokse her nå.
    Har ikke rukket runden rundt huset enda etter vi kom hjem i går kveld.
    Morgendagen blir også travel, men på fredag da må jeg ha en
    runde rundt huset å se på plantene.
    Var innom et av dine anbefalte loppemarkeder, mye spennende, men
    det ble ikke noe handling. Det var på lørdagen, søndagen måtte Laila melde pass.
    Da hadde hun fartet rundt med oss i to dager, og var sliten. Hadde jo omtrent ikke vært
    utav huset på de fem ukene siden operasjonen, så det er klart hun merket det når vi fartet
    rundt i flere timer. Heldigvis har hun bil med automatgir så det gikk greit å kjøre.
    Ønsker deg en fortsatt herlig vår :)

    SvarSlett
  4. Pene ender! Er skikkelig vårtegn er det. Svømmer flere av dem i lille elva nedenfor huset hos oss. Og litt utover nå får vi antageligvis se 2-3 familier med mange søte små andunger <3

    Takk for hyggelige tilbakemeldinger på bloggen min. Jeg svarer (noen ganger sent), men man får vel ikke beskjed om det på mail?

    Ønsker deg ei god helg :)

    SvarSlett
  5. Godt å være tilbake i Valdres Inger? Kanskje vi sees en gang til sommeren - for du skal vel ha låvesalg igjen! Stolen jeg kjøpte av deg var så fin på trappa på gården!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å kommentere innlegget :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...